• info@erec.co.ir
  • +98 031 36244002-9
مناقصه هاي عمومي يک مرحله اي 960/1009 ، 960/1010 و 960/1011
تاریخ : دوشنبه 29 آبان 1396
گروه : آگهی مناقصه و مزایده
تعداد بازدید : 184 بار
چکیده : موضوع مناقصه: اجرای عملیات ساختمانی و تاسیساتی پست63/20 کیلوولت مسکن مهر...

آگهي مناقصه هاي عمومي يک مرحله­اي 960/1009 ، 960/1010 و 960/1011

(شماره ­هاي 200961188000035 ،  200961188000037  و 200961188000036  در سامانه ستاد)

شركت مناقصه­ گزار: شركت برق منطقه‏ اي اصفهان

شماره مناقصه

موضوع مناقصه

مبلغ تضمين

شرکت در مناقصه (ريال)

شرايط و  الزامات ورود به مناقصه

960/1009

اجرای عملیات ساختمانی و تاسیساتی پست63/20 کیلوولت مسکن مهر فولادشهر

317.500.000 ريال

دارا بودن گواهی­نامه صلاحیت پیمانکاری معتبر با حداقل رتبه 5 ابنیه از سازمان مدیریت و برنامه ریزی

960/1010

تأمین مصالح مورد نیاز و تکمیل عملیات ساختمانی و تاسیساتی پست 20/63 کیلوولت شهدا (GIS) واقع در شهر اصفهان

662.000.000 ريال

دارا بودن گواهی­نامه صلاحیت پیمانکاری معتبر با حداقل رتبه 5 ابنیه به همراه رتبه 5 نیرو یا تأسیسات از سازمان مدیریت و برنامه ریزی

960/1011

خريد لوازم اندازه گيري انرژي شامل: 25 دستگاه انرژي ميتر مستر؛ 17 دستگاه انرژي ميتر اسليو؛ 25 دستگاه ماژول نت و يک دستگاه مکانيزم قرائت پيشرفته

482.500.000 ريال

تأمین ­کنندگان بایستی نمایندگی رسمی یکی از

 تولیدکنندگان تجهیزات موضوع مناقصه باشند

 

نوع تضمين شرکت در مناقصه: ضمانت­نامه معتبر يا فيش واريز وجه نقد, بحساب سيبا 2175090204008 با مبالغ فوق الذکر در وجه شرکت برق منطقه­ اي اصفهان

نحوه دريافت و تحويل اسناد مناقصه: كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت و تحويل اسناد تا مبادله قرارداد، با مراجعه به "سامانه تداركات الكترونيكي دولت(ستاد)" به آدرس www.setadiran.ir امكان ­پذير خواهد بود. (اطلاعات تماس "سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد)" جهت انجام مراحل عضويت در سامانه و دريافت گواهي امضاء الكترونيكي(توكن): مركز تماس: 41934-021 ، دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768-021 – تماس با كارفرما، در صورت لزوم در ساعات اداري روزهاي كاري با شماره 36270820-031)

مهلت دريافت اسناد مناقصه: از ساعت 09:00 صبح روز دوشنبه مورخ 96/08/29 تا ساعت 16:00 عصر روز  پنج­شنبه مورخ 96/09/09

مهلت و محل تحويل پاكات مناقصه :  نسخه الكترونيكي كليه مدارك و مستندات مناقصه بايستي حداكثـر تا ساعت 09:00 صبح روز ­شنبه مورخ 96/09/25  در سامانه تداركات الكترونيكي دولت(ستاد) بارگذاري و نسخه فيزيکي آن نيز تا ساعت 16:00 عصر همان روز به آدرس: اصفهان، خيابان چهارباغ بالا، دبيرخانه شركت برق منطقه‏ اي اصفهان تحويل گردد.

زمان و محل بازگشايي پاكات مناقصه: ساعت 10 صبح روز دوشنبه مورخ  1396/09/27- سالن كميسيون معاملات ساختمان معاونت مالي و پشتيباني شركت برق منطقه ‏اي اصفهان

شرايط مناقصه:

  • به پيشنهادهائي كه فاقد سپرده يا امضاء، مشروط و مخدوش بوده و يا پس از انقضاء مدت مقرر در آگهي واصل شود ترتيب اثر داده نخواهد شد.
  • ساير اطلاعات و جزئيات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است.

اخبار مرتبط :
اخبار مرتبطی یافت نشد

آمار بازدیدکنندگان   کل: 1589539     امروز: 3360