• info@erec.co.ir
  • +98 031 36244002-9
مناقصه هاي عمومي يک مرحله اي 960/1012 ، 960/1013 ، 960/1014 و 960/1015
تاریخ : سه شنبه 7 آذر 1396
گروه : آگهی مناقصه و مزایده
تعداد بازدید : 144 بار
چکیده : موضوع مناقصه: خريد 21000 اسپيسر دمپر دو قطبي سيم هاينا جهت خطوط 63 کيلوولت...

آگهي مناقصه­ هاي عمومي يک مرحله­ اي 960/1012 ، 960/1013 ، 960/1014 و 960/1015

(شماره­ هاي 200961188000043 ،  200961188000044 ، 200961188000045 و 200961188000046 در سامانه ستاد)

شركت مناقصه ­گزار: شركت برق منطقه ‏اي اصفهان

شماره مناقصه

موضوع مناقصه

مبلغ تضمين

شرکت در مناقصه (ريال)

شرايط و  الزامات ورود به مناقصه

960/1012

خريد 21000 اسپيسر دمپر دو قطبي سيم هاينا جهت

خطوط 63 کيلوولت نائين - خور

420.000.000 ريال

- پيشنهاددهنده مي­ بايستي توليدکننده تجهيزات موضوع مناقصه باشد.

-  ارائه تست­هاي نوعي از آزمايشگاه­هاي معتبر بين المللي داراي تأييديه ILAC يا پژوهشگاه نيرو

960/1013

خريد 7400 زنجيره مقره سيليکوني جهت خطوط 63 کيلوولت شرکت برق منطقه اي اصفهان

750.000.000 ريال

960/1014

خريد 5000 متر کابل 20 کيلوولت 300*1 مسي آرموردار

با شيلد 35

275.000.000 ريال

- پيشنهاد دهنده مي­بايستي توليدکننده تجهيزات موضوع مناقصه باشد.

-  ارائه تست­هاي نوعي از آزمايشگاه­هاي معتبر بين المللي داراي تأييديه ILAC

960/1015

تهيه و تأمين 6 دستگاه کليد 230 کيلوولت، 2 دستگاه سکسيونر ساده 230 کيلوولت، 2 دستگاه سکسيونر ارت دار 230 کيلوولت، 6 دستگاه سکسيونر ساده 63 کيلوولت و 6 دستگاه سکسيونر ارت دار 63 کيلوولت

1.175.000.000 ريال

- پيشنهاد دهنده مي ­بايستي توليدکننده تجهيزات موضوع مناقصه باشد.

- ارائه تست­هاي نوعي از آزمايشگاه ­هاي معتبر

 

نوع و مبلغ تضمين شرکت در مناقصه: ضمانت­نامه معتبر يا فيش واريز وجه نقد, بحساب سيبا 2175090204008 با مبالغ فوق الذکر در وجه شرکت برق منطقه­ اي اصفهان

نحوه دريافت و تحويل اسناد مناقصه: كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت و تحويل اسناد تا مبادله قرارداد، با مراجعه به "سامانه تداركات الكترونيكي دولت(ستاد)" به آدرس www.setadiran.ir امكان­ پذير خواهد بود. (اطلاعات تماس "سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد)" جهت انجام مراحل عضويت در سامانه و دريافت گواهي امضاء الكترونيكي(توكن): مركز تماس: 41934-021 ، دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768-021 – تماس با كارفرما، در صورت لزوم در ساعات اداري روزهاي كاري با شماره 36269948-031)

مهلت دريافت اسناد مناقصه: از ساعت 09:00 روز سه­ شنبه مورخ 96/09/07 تا ساعت 16:00 روز  ­يک­شنبه مورخ 96/09/19

مهلت و محل تحويل پاكات مناقصه :  نسخه الكترونيكي كليه مدارك و مستندات مناقصه بايستي حداكثـر تا ساعت 09:00 صبح روز شنبه مورخ 96/10/02  در سامانه تداركات الكترونيكي دولت(ستاد) بارگذاري و نسخه فيزيکي آن نيز تا ساعت 16:00 عصر همان روز به آدرس: اصفهان، خيابان چهارباغ بالا، دبيرخانه شركت برق منطقه ‏اي اصفهان تحويل گردد.

زمان و محل بازگشايي پاكات مناقصه: ساعت 10 صبح روز دوشنبه مورخ  1396/10/04- سالن كميسيون معاملات ساختمان معاونت مالي و پشتيباني شركت برق منطقه ‏اي اصفهان


اخبار مرتبط :
اخبار مرتبطی یافت نشد

نظرات :

ارسال نظرات
نام :
ایمیل :
متن :
ثبت انصراف
آمار بازدیدکنندگان   کل: 1589530     امروز: 3351