شكايت و درخواست

در صورت داشتن هرگونه درخواست و يا شكايت مربوط به حوزه عملكرد اين شركت با شماره تلفن 111 (سيستم ارتباط الكترونيك مردم و دولت - سامد) تماس گرفته و موضوع را طرح و با دريافت كد رهگيري ، پاسخ خود را از آن طريق پيگيري فرماييد

 

در صورتی که نیاز به ثبت درخواست و يا شكايت به صورت مستقیم با شرکت را دارید می توانید از طریق لینک زیر ثبت و یا پیگیری نمایید

ثبت و پیگیری شکایات یا درخواست

 

منبع :دفتر روابط عمومي

 

تاریخ بروزرسانی: 1395/09/01
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به شرکت برق منطقه ای اصفهان می باشد
AGRA Cms