تحلیل نظرسنجی مشترکین سال 1398

تحلیل نظرسنجی مشترکین سال 1398   

با توجه به محورهاي اصلي خط مشي كيفيت و منشور اخلاقي شركت برق منطقه اي اصفهان مبني بر  رضايتمندي مشتركين انرژي الكتريكي پايدار و جلب اعتماد و خشنودي آنها ، اين شركت در راستاي ارتقاي خدمات خود  از سال 1386 هرساله از مشتركين خود نظرسنجي به عمل مي آورد و پس از ارائه نتايج آن به مديريت عامل شركت و آسيب شناسي آن ، در جهت  ارتقاء خدمات به مشتريان خود گام برمي دارد. با توجه به بیماری کرونا درپایان سال 98 برای اولین بار  نظرسنجی بصورت الکترونیک در صفحه تارنمای شرکت بارگذاری گردید و بصورت پیامک و نیز تماس با مشترکین نظرسنجی اطلاع رسانی گردید، بعد از پیگیری های متعدد تعداد 21 پرسشنامه توسط مشترکین کامل شد.

با توجه به محدود بودن جامعه مشتركين از روش سرشماري استفاده شد كه پس از تجزيه و تحليل ميزان رضايت 88/0 درصد مي باشدكه درمقايسه با هدف گذاري سال 97(88درصد)  ميزان رضايت از هم سطح مي باشد .

جدول 1-  ميزان رضايت كل مشتركين در شاخص هاي اندازه گيري شده

 

رديف

شاخص هاي اندازه گيري شده

سال

98

1

تامين انرژي برق  مورد نياز

84%

2

اطلاع رسانی به موقع(بخشنامه ها ،دستورالعمل ها و ...) به مشترکین؟

6/87%

3

پاسخگوئی به شکايات به موقع جواب داده می شود(در صورت عدم پیگیری مصداق پیوست گردد)

82%

4

انجام تعهدات مطابق قرارداد توسط این شرکت را چگونه ارزیابی می نمایید؟

6/87%

5

اقدام به موقع این شرکت در كاهش خاموشی ها حوادث غير مترقبه به چه صورت است؟

7/85%

6

میزان تعامل فی مابین را چگونه ارزیابی می کنید؟

7/85%

7

میزان رضایت مشترکین از خدمات پس از فروش(افزایش و کاهش قدرت ، اصلاحیه قرارداد ،تغییر گزینه و ...) چگونه است؟

7/88%

8

میزان رضایت مندی از نحوه برخورد کارکنان این شرکت در پاسخگويي به مشتريان

4/90%

9

مقايسه فعاليت های خدماتی این شرکت با ساير نهادها و ارگانها

98%

10

تاثير نظرسنجی سالیانه در بهبود تعامل مشترکین

5/89%

 

ميانگين رضايت

88%

 

                           سوالات تکمیلی

رديف

شاخص هاي اندازه گيري شده

درصد

1

تا چه میزان زمان صدور صورتحساب تا زمان دریافت آن (ازطریق پست) مناسب است؟

2/74%

2

میزان آمادگی دیزل ژنراتورآن شرکت در زمان اضطراری به چه صورت است ؟

8/82%

3

میزان تمایل آن شرکت با برنامه پاسخگویی بار (عملیاتی – تعطیلات و تعمیرات سالانه)

5/88%

4

میزان آگاهی آن شرکت در خصوص کاهش بار راکتیو و تاثیر آن بر هزینه های مصرفی

5/89%

 

نمودار 1- مقايسه ميانگين ميزان رضايت مشتركين طي سال هاي  93 الي 99

 

 

 

تاریخ بروزرسانی: 1400/02/18
  • کل: 3631999
  • امروز: 1062
  • آدرس: اصفهان - چهارباغ بالا - شرکت برق منطقه ای اصفهان
  • تلفن : 9-36244002-031
  • ساعات کار: شنبه تا چهارشنبه 7 - 16
  • دورنگار: 36244022-031
  • کد پستی: 8173756840
  • صندوق پستی:81465-948
  • پست الکترونیک: info@erec.co.ir
  • تلفن روابط عمومی: 36277522 - 031
  • شبکه اجتماعی سروش
  • شبکه اجتماعی ایتا
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به شرکت برق منطقه ای اصفهان می باشد. استفاده از مطالب سایت با ذکر نام شرکت بلامانع می‌باشد.
AGRA Cms v 5.0.1