بیانیه توافق سطح خدمت تارنمای شرکت برق منطقهای اصفهان:
1. امکان دسترسی به سیستم خدمات مشترکین برای مشترکین سنگین به صورت تمام وقت فراهم میباشد.
2. امکان دسترسی کاربران به سیستمهای نظام پیشنهادات، خدمات رفاهی، معاملات و تامین کنندگان به صورت تمام وقت امکان پذیر میباشد.
3. امکان ثبت و پیگیری شکایت و درخواست، از طریق مراجعه به بخش خدمات الکترونیک، شکایت و درخواست و یا پرسش و پاسخ به صورت تمام و قت و در 7 روز هفته و 24 ساعت روز، فراهم گردیده است.
4. پس از ثبت درخواست یا شکایت، در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری، و به متقاضی اعلام میگردد.
5. ارتباط با مدیرعامل و دفتر روابط عمومی در بخش خدمات الکترونیک در دسترس میباشد.
6. این تارنما در صورت برقرار بودن زیرساخت های لازم مخابراتی به صورت تمام وقت در دسترس مراجعین گرامی میباشد.
7. برای اعلام هر گونه گزارش خطا، شامل خطاهای فنی و غیرفنی با دفتر فنآوری ارتباطات و مدیریت اطلاعات (آقای مهندس موحد / خانم مهندس یزدانی) تلفن 03136270865 و یا پست الکترونیک ict@erec.co.ir تماس حاصل نمایید.